March 4, 2011

wasiat




in the name of Allah the most gracious and the most merciful



hai semuaa
*nada paling gedik*
bersama saya lagi dalam rancangan
enjit enjit semut
:DDDD
pffft

hai march!
i love you
please be nice to me
so that
i love you more
-_-"

projek satu yang macam ada gaduhgaduh dah habis
seronok la sangat ye
dah habis dah habis
projek dua dah start
so nanti aku busy balik
so tak payah lah rindu sangat okay


ni gambar projek hari itu
process of construction

"ekeleh bajet gile pakai shade"


panas lah mangkuk -_-"


ohohoh
aku asyik condemn orang sampai aku lupa pasal diri
lupa siapa aku
lupa adab aku
lupa tingkah laku aku
oleh yang demikian
wasiat aku untuk jumaat minggu ini

ampunkan saya awak semua
:)


andai salah sila ampunkan
andai terluka sila lupakan
andai terkasar sila maafkan
andai terbenci
excuse me
i dont care

haha
tak.tak
ampun ampun beribu ampun
sembah patik yang kacak hensem dan bergaya ini harap diampun

away for two dayss
site visit in
paya indah wetland
bagan lalang partyy
haha

sila jeles semua
siapa nak duit kutip hutang ke hape
nak jual ke keropok ke
atau nak tandatangan saksi ke
nak pinjam seluar luar aku
apa apa je la
yang berkaitan

cari aku kat sana okay



p/s :
mohon maaf itu serius
ampunkan aku semua:)
bukan selalu nak bermuhasabah diri:P


4 comments:

ameto primero augusto said...

biasa ah tu bro, dalam setiap organisasi kalau tak gadoh tak sah. beside macam mana nak maju kan?

amalina sahaja said...

alhamdulillah. hahahahaha

hafizmohamad said...

armeit.
ceh.agak lah
pffttt berfalsafah habis:P

hafizmohamad said...

amalinafarhan.hee:)alhamdulillah:)