May 21, 2011

fiveseconds




kenapa perlu aku diam?
maaf
ini hasil taipan aku dua tiga minit
langsung tiada suara
jelas?


perlu aku kisah apa kau kata?
ha ha
kisah pulak
-_-"



amik seketul

"mak mak mak pegi pasar beli baju warna apa"
"enjit enjit semut sape sakit naik atas"
"eek ekkk ekkk terselit bawah dapur.naik keretaapi sampai kuala lumpur"
"itik bertelur ayam menetas"




p/s : tiada kaitan yang hidup apalagi yang dah mati
purbbb.lalalalala
amir maharaja lawak baru keluar
cehh aku baru tahu.sobs
ha ha ha


8 comments:

Abang Zam said...

kahkahkah

mendalam & celaru

hafizmohamad said...

haha
suka kau:)
tak dalam sangat

Melle Abadi said...

kau dah kenapaaa

hafizmohamad said...

kenapaa apaa oi?

amlnafrhn said...

aku dapat rasa kecelaruan otak kau masa taip entri ni.

Melle Abadi said...

oi oi oi

hafizmohamad said...

amalinafarhan.ye?kau dah balik sini?cuti bukan.wahh.ada orang dapat rasa apa aku rasa?hebatt


melle.hai hai hai
nak mengorat anak kau si melati boleh?

Melle Abadi said...

belum lahir, apa kau expect