December 9, 2010

imnotgayanymore




in the name of Allah the most gracious and the most merciful

hai
awak sihat?
apa khabar di sana
saya di sini sihat sejahtera
diharapkan awak di sana sihat sejahtera di samping keluarga



okay
saya mengaku
saya bosan
eh.tak pun
dah kat rumah
seronok
makansedapkatilempukshowerbest
semua terbaik
-_-"
nama pun rumah kan



semalam
aku keluar jumpa kawan
dorang dah cerita
aku tak payah cerita la
kan2?
ell.ell
kau jealous tak kitorang pergi tanpa kau
haha.
terbaek


dahdah
sebenarnya.sebenarnya
aku baru tahu aku straight dan bukan gay
selama ni aku ingat laila nie lelaki
aku baru tahu dia perempuan
pergh.terbaek bak ang

oh laila lappy aku
senyumm



macam ni cara nak tahu lappy kau
perempuan lelaki nyah dan lainlain

yang pertama

kau godekgodek lappy kau cari pad nota
kau double click untuk selak helaian pad nota itu
dan kemudian
kau taip begini




nampak tak?
salin sahaja seketul ketul
tak nampak kalau buzz tanya aku ya
plusplus yang lepas speak dalam quotation marks tu kau boleh tulis apa yang kau mahu
itu aku over sikit
jangan tiru
aku exaggerate sahaja




yang kedua
selepas kau dah taip kankan
kau tekan save as
buka dan simpan pada desktop
dan rename kau punya file jadi apa yang kau mahu
ya sukahati kau dan letak .vbs
tukar jadi all files type
seterusnya
click okay yes i agree ya dan apaapa
yang menunjukkan kau setuju dan faham dan yakin dan berwibawa
:)




yang terakhir
kau click open file yang kau simpan itu pada desktop
diam
buka speaker pada ton yang paling tinggi
tutuplampu
diam
doubleclick

okay
aku dengar suara nyah
itu kau punya
tahniah
haha



mudah.seronok
bagi aku

terimakasih kepada
dia yang beri tunjuk ajar






p/s : cerita kertas peperiksaan aku tak nak cerita.
imbau kenangan lalu itu tidak menarik
saya ada kem di kualakububharu dalam masa 3hari lagi
selama 3 hari
pasti tak menarik bosan dan memenatkan
azam cuti ini.nanti aku cerita.
haha.nanti:D
kualiti gamba kurang dan size minima
harapmaaf.masih belajar memperbaiki:DD
apa jantina lappy kau?


8 comments:

farzanaf said...

arahan die cm kel.xpaham -___-

Huda.XD said...

beego, not gay ANYMORE? hahaha. mengaku pun..

cooooooooool! Ahahahaha... "HYUDA is the coolest person in the universe!"

sape tu? ekeke..
:)

hafizmohamad said...

xpaham loser.
senang
btw
memang tak nak bg orang faham pun.kedekut ilmu:))



HXD.
haha you did it?
cool kan?
hoho.
siapa hyuda?:DD

NFA said...

sy pny gurl ! sy pny gurl!
*eksited.
haha.
(:

amlnafrhn said...

xnak tau. sebaaaabbbb kelak akan kecewa. haha

hafizmohamad said...

sisfafaz.
haha.supah excited gila:))





amalinasahaja.
cuba.cuba.cuba:DD
sekali dapat "abang".haha:DD

amlnafrhn said...

copppp. dh termakan hasutan dan dh buat.

hampaaaaaaaaaaa.
suara gadis yg xmacho langsung :/

hafizmohamad said...

haha.
like2:DD