October 31, 2010

tahi



in the name of Allah the most gracious and the most merciful


kawan apa macam itu
dulu
kau rajuk kata aku sibuk
lupa kau
pergi manamana tak ajak
bila aku fikir balik
itu kau
bukan aku
kau pernah fikir asal aku dengan dia sentiasa
sebab die ada sepanjang masa
bukan macam kau
perbezaan status kau dengan dia tak sama
itu bukan masalah
siapa kenal siapa dulu
sepatutnya kau lebih kenal baik buruk aku
itu yang aku rasa kau patut tahu
lama
dan aku masih rasa yang sama
lupa
itu yang selalu berlaku
aku tak salahkan sesiapa
bodoh
sebab aku anggap semua yang dulu
kini
akan berubah
dan mungkin sama seperti dulu
sumpah
tertipu

tak boleh pakai
ayat palsu
ayat merapu
sama sahaja
kau dengan aku
berubah
itu paling jelas
tak sama lagi
dah
aku tak nak pertikai


faham
aku faham
jadi
bila susah dan datang mintak tolong aku
aku masih ada
jangan risau
dalam susah bagai hidup kau
aku masih ada
sebab aku memang untuk dicari waktu susah
lupa aku bila senang


emo:))
eh.aku memang sentimental.
tapi aku tak berapa nak jiwang
nak dengar dan hafal lagu axl
haha
no offense anda!:DD
anda hot.haha.bodek:D


oh
final presentation aku dah habis
penat lelah aku cam tak berapa berbaloi
yela
aku tak lelah pun
hee:)
tidur aku dah qada
tapi macam tak cukup
tak mengapa
rumah nanti
aku sambung lagi seminggu
tidur

"you are not designing an observation space you know?
you are actually design a highclass bungalow at damansara height!"

dalam hati

"really?
waa.terharunya
kiranya aku tak payah masuk firstyear dah la kan
dah tahap arkitek termashur da:))
buat banglo habaq hang:)"

hakikat

"woi mangkuk.tu maknanya aku tak menjawab project brief
orang suruh design observation tower for wildlife kau buat bungalow
ah! sengal tahap gaban nye"


sigh -_-
final project first year
xmencapai tahap
tahi~




studio semester satu
selesai sudah
nak tengok hasil project aku?
ah
mana boleh.haha
nanti:D

awak yang jauh disana
goodluck exam!


p/s: tibatiba aku fikir.aku patut balik kampung jual burger je
.hah.
eh tak
aku nak balik kampung ajaq org mengaji:D
baikkan2?:DD









10 comments:

Deeya Cantabile said...

post la gmba projek bro..
nk tgk korg pnye hardwork..
jgn simpan sorg2..
hee~

farzanaf said...

never give up as what u always told me :)

hafizmohamad said...

kupau!: :PP

sis: haha.nantii.kalau rajin:)
wee:P.eh.balik sini bila?

::Z U L:: said...

abg beego ajar saye mengaji boleh?

har har har.

Melle Abadi said...

wah penuh dengan emosi

fee. said...

banglow? mcm satu penghargaan tu..
x mncapai tahap doesnt mean fail,gud luck future Ar. !
org yg bjaye pun mesti dh bnyk kali gagal so dont wory much :)

nak tgk project! hehe

hafizmohamad said...

ruumategedik:
ouch!:DD

hafizmohamad said...

melle;hee:P

fee: thanks!:D goodluck final:D

muhammad faiz said...

jgn emo sgt la!
hahah..ceh pdhl aku lagi ar -__-''
xpe nntI Ko designed umah banglo aku.ceh! xD

Mira Edora said...

woahh nak tgk final project :D .
eh gudluck exam jgk oh :))