October 16, 2010

censored





in the name of Allah the most gracious and the most merciful


aku dah kopak
haishh

assignment banyakkk
habaq hang


er
aku paling benci nak buat keputusan
siapa nak tolong?
pernah tak
salah timbang buat keputusan
aku selalu


yup
im a triple double loser
when its relate with decision
shit!


haish
aku selalu buat keputusan
bodoh
ye aku tahu
keputusan bodoh
tapi pilih jugak
sebab apa?
bodoh


haha


jiwa
tunggang langgang
macam entri ini


er
di kesempatan ini
aku nak ucapkan selamat berjaya
kepada semua
atas sebab
entah
semoga berjaya
dan
selamat berhari raya
raya haji
deepavali lambat lagi kan?



oh
ada orang cakap
aku doktor jiwa
memang la
layak sangat aku jadi doktor
biologi pun tak lepas
sebab tu tercampak dalam dunia
ilmu binaan ni

oh
aku memang expert halhal jiwa ni
sebab aku kan pakar bab jiwa
semestinya aku ni sakit jiwa kan
jiwa aku kan
kolot
kucarkacir semua
memang pakar la



pernah dengar tak quote nie

'seorang pakar wujud kerana hal kepakaran itu dialaminya sendiri'

tak pernah?




memang la
aku baru reka ni
hahaha




aku rasa da sewel semua yang baca entri ni
da stabil aku buat entri baru



selamat....
apaapa jelah:))


sekarang aku dah tahu siapa selalu skodeng blog aku:D
terimakasih
oh tajuk entri tiada kena mengena
padan muka




p/s : sumpah senget;)(:









15 comments:

fafaz said...

hahaha. suka entri nih! :)

Afifah Kamarudin said...

oi sewel!haha..cmne nk tau sape skodeng?ajr2..

hafizmohamad said...

sisfafaz:haha.thankyou2:D

cikpah:wek;p.blagak2.xd sape nakskodeng kau!hahaha.nant abg marah:DDwee;P

::Z U L:: said...

oi bongok.
kau jgn senget sgt ah.
nanti berjangkit dgn rumate cyg kau ni.

hafizmohamad said...

haha.
xpayah nak cyg sgt lah.nanti
abg kau marah!haha.codo:D

::Z U L:: said...

mampos die arh.
dia nak marah ke tak.
tak yah nak marah2 sgt la.

hafizmohamad said...

haha.xpayah nakemo la:D
wee;p

muyukerukatika said...

serabut tapi bermakna.entri okay.qoute terbaik

hafizmohamad said...

haha.terimaksih anda:D

muhammad faiz said...

like as aku pown dh xbtol skunk!

hafizmohamad said...

haha.selmat menjadi btol:D

melle. said...

tahu takpe

hafizmohamad said...

tahu apa:D

honeypotter396 said...

agak keserabutan jualah aku mmbaca... +_+

hafizmohamad said...

haha.selamat serabut:)