October 17, 2011

satuuntuksepuluh


in the name of Allah the most gracious and the most merciful 

entry yang baru

tak banyak aku mahu bualkan
kurang masa
bantutkan
ruang otak badan tangan
semuanya

buat aku
malas

dan untuk sekian kalinya
tak banyak aku perlu karangkan

aku rindu kau
aku rindu diri aku
aku rindu kita yang dulu
harap segalanya baik baik belaka

sesi baru
jiwa baru
harapnya*
beban baru
maaf bukan beban*
tanggungjawab lebih sedap
semua baru

dan

aku yang lama

...............................

yang patut aku cerita dahulu


buang tekanan dan bergembira di terang
sesi habis masa di negara siam
ramadhan sebulan di rumah
raya bukan raya kita yang dulu
semester baru tahun baru
harilahir tanda tuanya aku



semuanya?

lupakan saja
itu cerita lama

ada masa ada lah cerita

maaf pada siapa yang meminta

...............................

3.30 pagi
masih menunggu

p/s : makin hilang seri. ha ha