August 22, 2010

fast.fast.fast



in the name of Allah the most gracious and the most merciful


eh.
duabelas sudah



macam x rasa
rasa x macam
x macam rasa

its ramadhan
day 13th

:D


orang cakap bulan puasa tahan nafsu makan
semua orang boleh kurus
puasa la kan
kurang makan
xpayah diet
it's the best diet that Islam promote
:)



tapi kan


aku cam satu hari tue

berbuka

7.30
.nasi kerabu.ayammasakmerah.nasi tambah.air kelapa.tengkorakayam.

9.00
.burgerdaging.mineralwater.murtabak.

11.00
.murtabak.nasiayampenyek.

2.00
.maggisoto.serundingikan.burgerdaging.

3.30
.nasilemak:).rambutan.


kadang.kadang
aku cam ragu.ragu
aku nie manusia ke mutan ek?

metabolisme perut tinggi sangat kot
perut macam tangki
harap maklum
bukan tong sampah


oh.
terimakasih kepada
mereka.mereka yang berbuka bersama semalam
setelah satu hari suntuk topup tidur:D

spaghetii blgnese
nasi goreng chicken chop
tembikai special
pinkpanther *bukan peterpan:DD
roti naga *kot.ape naga ntah.
dan lain lagi:D



and terimakasih
kepada cikpuan aina
majlis berbuka ditaja khas sepenuhnya:D

makan2.
pecah2.
ekspres2.
ganas2.
main2.
tido2.

nasib baik tak sahur terus kat situ:D




aku cam available untuk 17 hari berpuasa lagi.
jom?





p/s :aku rindu korang.ya.teman lama.:(

3 comments:

::Z U L:: said...

kenyang. jom tido! xD

Afifah Kamarudin said...

woi redo jom!haha

hafizmohamad said...

haha.sumpah lama gila baru nak bukak balik blogger kau:D

afifah: redo apa doe?:D