July 3, 2010

ceritasemalam

in the name of Allah the most gracious and the most merciful

entry ini dituju khas untuk
makhluk.makhluk
berikut


kerana telah memenuhkan jadual harian saya tatkala
kbosanan di waktu cuti
haha
korang
thanks
for spending those time
makan.makan
lepak.lepak
race.race
pau.pau
snap.snap
haha
codo
terimakasih korang!
:)


ell
mok
oho
kau cpat2 ah fly
aku nak pesan souvenirs
's' disitu ye
haha
kau punya duit pizza kira halal lah ek?
hooho
tgok eclipse?
okay.nant inform aku:)

icah
ciss
aku xdpat pgang cam pun
tapi xpela
gambar aku bnyak
muahaha
thanks weyh.

sharul
waa
xsempat ah nak post entry
nie before kau gerak
selamat berangkat
aku nak attire org sarawak
full dgan cawat free skali tau!
agaga.

mia
weh.jgan jadi alim sgt woh kat sana
nanti aku cam takut gak ah nak lepak ng ustazah
trimakasih untuk pau anda
:))



korang.
once again
thanks woh
for the whole time spent
ceiitt
jumpa lagi

cam nak gerak jauh je aku*
:DD



p/s: ell.kau nak tau ending eclipse x?aku da hafal:DD
lmbab gle kau baca:))

imycikkupau:D


No comments: