April 20, 2010

selamattinggal

in the name of Allah the most gracious and the most merciful


oyeay.
mau anta kunci
mau pulang
selamat tinggal semua
T.T

terimakasih kawan
untuk segalanya
sedih
tawa
sepak terajang
lontar melontar
sembang menyebang
kejar mngejar
semuanya

terimakasih
sebab
wujudkan satu lagi
bab baru dalam hidup aku
eh kawan
cuti ini
kalau kau datang
ke tenmpat aku
sila beritahu
nanti aku jemput

oh ya
kalau aku rajin
aku lawat korang

eh
jangan lupa
trip ke thailand

semoga cuti indah untuk kita semua
jumpa lagi
aku harap kenangan ini xkan hilang
aku doa kenangan ini akan berulang
aku pinta kenangan ini akan jadi lebih indah
aku pikir kenangan ini antara yang terindah
aku pikir

okay
aku stop berfikir:))


oi kawan
aku pulang nanti
aku jarang update blog ini
tapi aku xkan biar kan bersawang


eh kawan
aku rindu korang2
ye.
kau.kau.kau


:D

bye3
salam:)



p/s:pasal kenangan semua kat sini.aku xsempat nak cerita.mungkin akan terselit dalam mana2 yang akan datanag.doa sahaja.eh kawan.aku sayang semua:DD

5 comments:

-li.zue- said...

kau ni, semua nak syahdu je woi.
T-T


kalau ada masa,
kasi updatelah ye blog ko ni, =]

hafizmohamad said...

haha.orait:DD

edora deon said...

bye .bye :D

desperate ruumate said...

ngek, sayang kau jugak!

tita!

hafizmohamad said...

haha.edora:bye:)
tita:saya bgitu juga:D