December 13, 2009

jijie

Bila kali terakhir anda pergi bercuti dan kenapa/sebab anda nak pergi bercuti?
holiday?pernah ke?
erm.may09.da lame da~
saya nak pergi bercuti
sbb
saya suka buang masa
lepak.tenang.sukasuki(pinjam ayat sis fafaz)
seronok.gembira.ceria
bersama yang tersayang


Berapakah umur anda? adakah anda rasa puas dengan pencapaian anda diusia anda sekarang ni?

saya sudah 18tahun!
pencapaian?
macam tiada.erm.
"ble nak kawen?"
bored.haha
saya xpuas ati la
sbb xde mende saya capai sgt pun
:]

Anda mungkin seorang blogger, bila waktu yang paling anda suka untuk update/kemaskini blog anda dan kenapa anda pilih waktu itu?

bila saya rasa nak update.
sebab itu waktu nak update.
ataupun diugut
oleh
makhluk pakej2*

Apakah matlamat anda untuk tahun 2010?

kawen.kawen.kawen
ok?

Apakah yang berlegar2 dalam fikiran anda sekarang?

assistant class rep tutorial saya~

Apakah habbits anda?

habbits?kuat makn.
kuat tido.
kuat main.

Senaraikan 4 perkara yang anda akan lakukan selepas menjawab tag saya ni?

tido
tido
tido
tido

Adakah anda seorang yang pemarah/pendendam / bengis? dan cara anda mengatasinya
pemarah??pendendam?bengis??
ye!
mane tau nie?
shh.diam2 suda~
kagum la.
cara mengatasi?
makan.tido.lari
oyeay

What happened to you in 2001 till 2004?

zaman skola.best:)

Saya menge-tag:
1) li zue
2) si dunat
3) icah
4) ell
5) cekadak


p/s:korang2!if nak amik je..ramai sgt aku nak tag sume..wee;p
buat je la.tau2!
:)

No comments: