December 31, 2009

end





okay
a few more minutes
new year celebration all over the world
boom3
hmm.
2009
lots of memory
lots of joy
pain
and
moment to remember

should be remembered
actually
as
today is the end
end of 2009
farewell


aku nak taip entry yang panjang
hmm.
selamat menaip.agaga.
aku rindu korang


yup korang.
weit.erm.aku rindu korang.korang yang dulu.kita yang dulu.saat first skli knal ngan korang.saat semua rapat mcm family.saat semua kongsi cerita kehidupan hari-hari.saat semua anggap masing2 macam family.kau aku.aku kau.yup.dulu.semua indah kan?aku rindu korang.
korang yang dulu.aku rindu aku yang dulu.saat semua masalah xpnah wujud.saat kawan semua yang paling pnting.saat lepak ngan korang saat paling indah.yup dulu.sume double2 kan?
waktu aku ng sahaq.farr ng yon2.ika ng bula.awl2 dulu.dulu.bila sorang xdtg lecture.semua nak kol.semua nak tlg sign.memg pndai r masing tipu untuk masing2.dulu,semua pentingkan masing2.kalau nak pegi lecture semua kena tgu stu sma lain.sape takde y len kol.
makan sama.lepak sama2.tutorial pun copy2.dulu.kalau kat lecture hall.line tgah.row blkg.korang yang punya.yup.kita yang punya.dua atau tiga row yang kat blakang tu.xpernah skali pun salah sorng mimpi nak ajak dok dpan skali.kalau lecture xbest.haha.kutuk2.agaga.kalau g fab.sume nak jalan.dulu.saving kan?jarang r nek cab.if naek pun tiga2.fair and equal.time makan.makan dua meja.sebelah2.malam mkn kat cafe.pastu lepak wat tutorial.beria nak study wat asgmnt.padahal.xpnah pun aku rasa dok kat bwah tue stadi.konfem la sembang.awal2 dulu.sanggup lepak kat bwh sampai subuh.semata2 nak kongsi cerita antu bodoh kat skola masing2.lepak malam2 borak pasal idup masing2.yeke?ad kot.sambil lepak.makan cookies di buat oleh si die yang tlh menjadi bekas.time org tido kita wat cafe mcm harta makbapak korang punya.sampai mkck yang nk brsihkan kafe tga malam pun tensen.tgok farr menari ng along.beria tnjuk aksi plkn masing2.dga star menyanyi dan maen gitar.dulu.kalo g fab.balik beria je jalan kaki.semngat!dulu.semua gila kamera.aku kan phtgrpher.so aku dkecualikan.dulu.semua hantu kamera.seboleh2nya hari2 nak ad gamba.kalau dulu.pakai baju sama je snap2.wtf.haha.tapi itu dulu.kalau dulu dlm kelas semua nak duk row blakang skali.yup.sampai tutor pun knal ka.ye r.sape ag kalau bukan korang je yang ari2 book lima kerusi kat blakang.dulu.sepak.cm bese je.terutama y kering tue.tolak pun cm kne tiup angin.kalau dalam kelas die paling bising.die la plg kuat tdo.die la plg kuat mkn.die la plg grg.die la plg cpp.die la plg terer speaking.ye r.sume star kan.star gitar plak.da la hensm.boxer seksi.agaga.dulu.kalau kat fab.abes klas mkn pau.ala.bajet la.bpe kali je pun kan.then kacau bula.haha.pipi pau.wee;p.dulu.sanggup kluar tman sorg je g shpg.y laen beria je.dulu,weeknd kalo bleh nk lpak same2.dulu artwrk masing2 pnye r kdkut nk tnjk.haha.walaupun artwrk aku xsllu dplh*.haha.kalo kelas grphc.sllu ktk miss anum*xd la sllu..sorie2,haha.ye r..asgmnt smua y tsirat.jrg gle nk bg stret to the point.kan2?ble artwrk sorg je y tpilih.y len hepi mcm artwrk sdri y choosen one.ngeng ja.tapi tue smua kisah dulu.kisah semester stu.skang brubah.msg2 da ada haluan msg2.ak pn xtau ap sbb sume cmnie?haha(
tipu*).sbb separation dsgn ng nondsgn.korang dua da aku jrg jmp.y kau plak.aku rndu nk lpak mkn ng korang.
dulu semua kata.xp wei.kita seprte dsng ng non je.tp stl ley lpak sama.tp skang cm da duabln je.xpnah pn mkn smja.pple chged dats y frndshp do chge.kan2?yup,dulu kau xcmtu.dulu ko laen.mgkin sbb ko dulu brubah.sbb tue y len lyn ko cmtu.aku rs ko silap waktu tu.aku xslhkan ko.tp ko pndai2 la betolkan blik.ko plak.aku xtau r apsal.ko y plh nk cmtue.n ko.nta r.hm..
sumpa aku rindu korang yang dulu.aku rindu aku y dulu.korang kata.kawan.tapi skang.masing2 jarang gle tgur.masing2 ng hal sndri.aku pn sama.korg cmtu.xkan korg xpect ak plak nk cm len.semua ad knsntrsi msg2.semua ng sikap bru msg2.semua dgn hal msg2.mimpi la kalo aku kata dlm masa tdkat.kita akn lpak.lpa smua.n mkn mcm biasa.mimp xmustahil kan?
aku hrp.akan tiba stu masa.xksah la.stu masa.kita blh mkn sama2.ingt blik ap korg pna wat bsama.stu msa.semua da brbh.stu msa.xd sape2 y smpan ap y dorg rse.nta.prubhn itu bek.kadang2 xkna wktu.ko brubah.die brubah.semua brbh.as evrytg chged.i hope dat i cn trn back our time tgther to the day kita lpak kat padang.tgkp gmba mcm frst tme jmp padang!
aku rindu korang.slmt thun bru.new year.new life.with a memory of past.salam.



p/s: no offense.:)goodbye 2009.

11 comments:

desperate ruumate said...

haha
true
the same thing yg aku rasa masa mula2 dulu. sedih. seriously, things will neva be same dah.
rindu! dah rasa lain. tp life kena go on. atleas ko ada org syg, kan?
takpa, nnt bila2 insyaAllah, one day, kita lepak sama sama.tp ill neva forget US!

hafizmohamad said...

haha.yup.obviously.
it is.
org trsyg?
haha.:)
yup.
one day.
the six of "US"~

Ellya `Amirah said...

apa suda jadi apek

hafizmohamad said...

jadi ap?
its just a memory from past~
shut up and read.
ngek:)

fafa said...

happy new year bro.
;)
tke cre k.

hafizmohamad said...

haha.thanx sis.
same goes with you~

farrahhannah said...

waaaa!!!! serious nk nangis.
aku ingt aku je kot yg rase cm tuh.
tp nk bwat camne. sume pn x amek action.
sorang brubah sume pn brubah.
serious ckap, i miss US.
x pena sehari pn x rase cmtuh.
nk tegur tp dah x tau nk ckp ape ble jumpe.
life is WEIRD.

jacob said...

hahahahahahahhahahahahaahahahhahahahahahahhahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahhahahahahahaa~!
pergh
pnat glak~XD
no commnt

hafizmohamad said...

jacob:haha.pffft.wtf~

d o d o w ! said...

assalamualaikum. .
so friendly blog :)

ur language is like a ipin upin movies, hehe
i love it

jacob said...

someone deleting her post~
u noe who
hahahahahha