November 21, 2009

listen



::buatkau::
:pergiMAMPUSsbbtipuaku:
:pergiJAHANAMbilekaubohongaku:
:pergiTERJUNPARITdgnckap'keling'kau:
:CILAKAdgnjanjipalsukau:
:pergiMATIdgnkatasialkau:
:makanTAHIdgnayatmaniskau:
:LANGSIlakaudengansikapkejikau!:
:CANTATrkaungancitekarutkau:
:GAMPANGrdgnlakonanpuraankau:
:amatSIOTsikapkerek'begar'kau:
:memangCODOsumecarutankau
::gth!::

p/s:kasar?maaf.
"pernah maen game pacman?"rijal
masih wujud.kawan makan kawan.
realiti dunia hari ini
aku sayang kawan aku
aku xnak kawan aku jadi cmnie
korang?
kawan sampai mati kan?
:(



3 comments:

desperate ruumate said...

oyeah.
gua harap lu sayang gua walopun gua tahu lu lagi sayang farzana x)

-li.zue- said...

aku tunggu ko story mory!

hafizmohamad said...

tita:haha.yup.oke:))
zue:nantila.when we have time tgther.oyeay!