October 28, 2009

kaenitukain

...........

why?
erm.sahaja
wud like to say
thanks a lot!
for ur kindness
nak jaga kaen saya

woi!
jaga kaen sendiri dah la.
y rjin sgt selak kaen org bwat ap?
busybody sgt nak tau
org pakai underwear ke x tue apehal
apkejadah?
xmalu ka?


aku pkai underwear
spngebob ka
skull ka
polka dot ka
berlubang ka
skeat la
my own bsness

ngeng

grow up!
jagalah
kaen sndri
usha kaen sndri
sluardlm sndri
sbuk pehal?
mind ur own bsness!


zaman dulu
org kata
"jaga tepi kain orang"
bt then
nowadays
makin ngek
sekaliannya
"jaga dalam kain orang"
yela.
sluar dalam pun die godek!

pegi matila makhluk2 ini~
bolehkah?
oo.dose ek ckp cmnie?
sorie.
erm.
slamat jalan la mkhluk2 ini!

aku?

jahat?kerek?makan byk?berat mulut?bajet?
bunuh parents kau ke?

x kan?

apehal kau diam?
...

p/s:apsal?erm.saya oke.ketidakpuasan seorang tman saya utarakan:))




5 comments:

fafa said...

garang nyer bro.
takot~~
:D

hafizmohamad said...

mane ader..
wee;p.
tlg sista mara org tue..
hehe~

icahShafie said...

apiz ngek! mengape kamoo ini..?
kamu rinduu sayer ye?(tb2 je)
hehe..
lek2.. jgn marah2.. tenyum sket... heee~ :DD

Mira Edora said...

melampau .smpai dalam2 haha .

hafizmohamad said...

icah:haha>:))
edora:tau xp~;p