September 27, 2009

kemalasan

hmm.
27/9
tired
bored
n etc.
waa..
saya dmam ke?
macam x
macam ya
brain stop working

.....
BLANK!
asgmnt.?
xsntuh pun.
masih suci dalam beg
y dbwa pulng
untuk tatapan umum
project?
lagi la..

wht hapnd today?
ntah
BLANK
BLANK
BLANK
BLANK

arghh!!!!!!!

p/s: damn it! dear,help me..need u~

4 comments:

Deeya Cantabile said...

brother~
what happened???
btw, me too.
raye sakan.
hahaha.
lupe plak ade hw.
wee~

hafizmohamad said...

hmm.nta..
totally lost~
tred
tred
n tred
ley bno dr ke cmnie?
hehe;p

pieka fyra said...

bkn kaw sorg...
blank!!!
mood raya + mood malas!!
assignment go to hell lah~
:D

hafizmohamad said...

haha.yup.
absltly true!