August 17, 2009

worldstage!







oh yeay!!!!
really2 had fun yesterday!
went to world stage wif ma fwen
eh siot
best kot!
.havoc.
actually.
plan for dis da lame..
since before mid sem break
frustrated
abes rm50 topup to get free ticket
but then
ble nak g claim
oh double shit!
da abes
lucky for yonna as her cousin bought hoobstanks album for her
then dapat la tcket for herself
haha
da best part is she cried after a few seconds
as she`s da only one dat will go to da cncert
n for da reason dat she`s da person suggestd to all of us topup beramai2
anyway
aku xksah pun pg ke x
sunway pyrmd
dsebabkan plan for worldstage xjd
so azza ajak g iceskating
farrah xikut
kah3
kna blik
her mum nk g oversea
asked her to persuade her father
ajak la abg die skali ikut
tp xbley
h1n1~
xbley bla..
so,
pergi la sunway pyramid
four of us
sahaq,azza,yonna,beego
btw,
azza drve like hell!!!
as same as ma sis~
sampai sunway
aku je overexcited nak skate
pusing2 pegi
m.o.s
pusing kat entrance sunway lagoon
sbb??
azza has 2 tckets
one for her
sahaq satu
yonna ader tcket sndiri
we;p
aku je xd..
asal ek korang nak cr ntuk ak??
after an hour pusing~
jmpa!!
sume hepi
not for me
mangkuk r korang
asal bli ek??
terbang dwet..
aku=distracted
world stage
went to mcd
makn2

bru kol 5
starts at 6..
then yonna asked whether nak masuk xnak??
aku:xnak,y dont u fnd sumone y nak bli?
haha
bt double da prce la..
then,
sume marah!
wakaka
sori guys
yela2 aku masuk!
waited at entrance at 6
tgu kawan yonna, her cousin
lambat nak mati~

sahaq waited for betik n ehsan i guess..
but,
xjmpa
wakakaka:)
then dorang masuk
ktorang y bek nie g lpak surau as pak guard tue cakap xde surau kat dalam.
7.50 lari masuk!
cpat!!da mula~
worldstage
cari azza n yonna
met them
lari to the crowds n menyelinap to get da best position so dat bley lompat2!!
dere`s estranged.xsmpat tgok
xnak tgok pun sbenanya
raygun
waa..best la gak~
pixxie lot
seksi woo..hot !
haha
hoobasatnk!!
damn it!!!

best gilaaa!!
aar.
tyler tue psycho gle..
neway,
best.5star!
kasabian!!
yeah..
shoot da runner shoot2 da runner!!
haha.
best3x
conclusion=it`s totally worth!best gle2!
cant` explain da fun~
to those y pg paham kot
neway,
i only spent rm15 for da tckets
haha.
thanx kowang!
yonna n sahaq y mblanja
aku heart kowang!
bt, if farra ader cam ag best..
rijal!padan mke xpg~
haha..
kesimpulan hr itu=tired+happy:)
p/s:if 'f" ader,triple da fun!!


3 comments:

~cik zue~ said...

heyy budak.
kate nk wat post baru mlm ni?
hahaaa

desperate ruumate said...

hoi hoi
awat page jambu ngat?
ngehehe!

beego:apiz said...

jambu itu indah la~
nant2 la xlarat la cik zue~